Terve kaikille!!!

Ajattelin vain ilmoittaa, etta olen nyt selvinnyt siis hengissa takaisin Galapagokselta.... kaikki meni hyvin... loysin siis perille, oppaan, veneen ja takaisin Limaan... eli siis kaikki meni hyvin... paitsi, etta rahaa meni sitten viela paljon enemman kuin suunnittelin... no sille ei nyt kuitenkaan voi mitaan.

En nyt rupea kirjoitteleman kaikesta mita tapahtui, koska minulla ei nyt ole aikaa, mutta taytyy sanoa, etta matka oli kaikkea sita, mita odotin ja paljon enemman myos sen lisaksi... (ja reilun 20 vuoden odotuksen jalkeen kuvitelmat saaresta olivat myos toodella korkealla...:)

taytyy vain sanoa yksi asia nyt.... se mika on ongelmallista tallaisissa jutuissa... eli siis niinkuin mina nyt olen odottanut melkein koko ikani paasya Galapagokselle (eli se on ollut siis yksi niista suurista jutuista, mita olen halunnut tehda elamassa) niin naissa jutuissa on aina kaksi vaaraa kun niita toteuttaa...

1. Odotukset ovat liian korkealla, ja kun sitten menee toteuttamaan unelmansa, niin ei se olekkaan niin hauskaa

... tai,

2. Kaikki mita odotit on totta ja ehkapa paljon enemmankin.... mutta joudut lahtemaan pois/luopumaan siita sitten kun loma/joku muu aika loppuu...

Galapagoksella ongelma oli tama toinen (nro 2.) En ollut ollenkaan pettynyt matkaani, vaan painvastoin, mutta sielta lahto oli todella tylsaa...

...toisaalta taas jaapahan nyt sitten hyvia muistoja... ja toivon viela palaavani saarille, koska kyl se nyt on silleen, etta yksi osa Samista taisi myos jaada sinne...


Nyt kuitenkin taytyy menna, mutta nyt puhelin toimii taas, joten mut saa taas kiinni... kirjoittelen sitten kokonaisen jutun galapagokselta, kunhan saan vain kaikki kuvani sielta... taytyi jattaa osa kuvista yhden kaverin luokse, jonka tapaan myohemmin, koska eihan mun kameran muistikortit riittaneet mihinkaan... taytyy myos kehittaa mun vedenalaisen kameran kuvat... toivottavasti ne onnistui...;)

Kiitos taas kaikista kommenteista... oli kiva palata ja huomata, etta ihmiset todella lukevat mun turhanpaivaisia hompotyksia taalta puolen maailmaa!!!!

Pitakaa huolta itsestanne....

Meikalainen palaa myohemmin...

:Sam the man