Heh heh...

...ok, otsikko kuulostaa aika vakavalta, mutta ei asia ihan niin vakava ole, mutta kuitenkin ensimmainen maanjaristys, minka mina olen ikina kokenut... ja se on oikeasti aika mielenkiintoista... Me istuttiin katselemassa telkkaria, tai oikeastaan mina katselin telkkaria ja Katja (toinen suomelainen) ja Anne (Katjan vierailemassa oleva kaveri) jutteli sohvalla mun vieressa, kun yhtakkia ma tunsin pienta vapinaa maaperassa... en olut ihan varma, etta oliko sa jaristys, mutta pari minuuttia sen jalkeen jaristi paljon enemman... ei siis sillai kauheesti, mutta kuitenkin niin, etta ei ollut siis kysettakaan, ettei se olisi ollut jaristys...Talo pysyi kasassa, tavaratkin pysyi hyllyilla, eika se kestanytkaan kuin muutaman sekunnin, mutta jaristi nyt kuitenkin!!! Kummatkin tytot pelasty ja meni ovenkarmien alle seisomaan... Mun mielesta se oli aika jannaa... ei sita ihan joka paiva koe maanjaristysta...

Mutta kuulemma taallahan se on aika yleista... tai siis ei ihan Mirafloresissa, mutta kuulemma tuolla La Molinassa, jossa mun yilopisto sijaitsee, on kuulemma ihan normaalia, etta maa jarisee... Se mun saksalainen kaveri Katharina asui siella ennen... hieman korkemammassa talossa ja se sanoi, etta se oli aika pelottavaa, kun jaristi enemman ja kun se tietenkin asui ihan talon ylapaassa, niin talo rupesi hieman heilumaan jaristyksen voimasta...

No, mutta nyt lopetan, ennenkuin jalkijaristyksen tulevat... ettei vain sahkot katkea ja mun hieno kirjoitus menisi pilalle...

Huomenna tentti... ylihuomenna tentti ja lahto Equadoriin...

taa oli siis aika lyhyt kirjoitus... mutta pitempaa tulee kun palaan Equadorista!!!

Jatkuu...

:Sam the man